Zdá se, že používáte zastaralý a nepodporovaný prohlížeč Internet Explorer. Některé části webu proto nebudou fungovat stejně jako v moderních prohlížečích Firefox, Chrome, MS Edge

Notifee

Zabýváme se vývojem mobilních aplikací pro Android a iOS

Notifikace doplnili e-mailing

Notifikace doplnili e-mailing

3.4.2022

Notifikace doplnili e-mailing

Není žádné překvapení, že reklamní e-maily již dnes nikdo nečte. Jejich počty narostly a nikoho již nebaví si pročítat dlouhé zprávy, ve kterých je jen málo podstatných informací, které skutečně využijeme. Dnes se pro marketingové účely lépe hodí notifikace. Co to je? 

Krátká zpráva

Notifikace jsou krátké sdělení, jehož odběr dopředu každý klient odsouhlasí. Poté je již na majiteli webových stránek, jak s tímto nástrojem bude nakládat. Webové notifikace totiž mohou významným způsobem usnadnit klientům potřebu vyhledávat informace. 

Notifikace se zobrazují i v případě, kdy je uživatel na jiné webové stránce a po vaší nabídce zrovna nebrouzdá. Vy klientovi nabídnete aktuální informaci, kterou může využít. Jaké může být znění notifikace? 

I když není na vaší stránce

Nezapomeňte, že se klientovi na obrazovce vaše zpráva zobrazí i v době, kdy nebude zrovna na vašem webu. Pokud jste zodpovědní za správu města, můžete tak své uživatele informovat například o smogové situaci, nebo o hrozbě povodní. Dosah těchto zpráv je opravdu velký. 

V případě, že vlastníte restauraci, wellness, nebo e-shop, se vám může podařit informovat své klienty o aktuálních nabídkách. Může se jednat o zlevněné zboží, časově omezenou nabídku, nebo o další zajímavé informace, které by mohly klienty zajímat. 

Stručně a k věci

Zatímco e-maily jsou většinou zdlouhavé a trvá dlouho, než se z nich dozvíme jen to, co nás skutečně zajímá, notifikace jdou přímo k věci. Jedná se o krátká sdělení, kterými svým klientům nabídnete to nejdůležitější – informace, které je budou zajímat. Je jen na vás, jak této možnosti využijete. 

E-mailing je minulostí. Otevíratelnost zpráv se nepohybuje ani na vysněné úrovni dvaceti procent. Oproti tomu notifikace, jejichž zasílání navíc sám zákazník schválí, mají velký informační potenciál. 

Zpět na stránku blog