Notifee

Zabýváme se vývojem mobilních aplikací pro Android a iOS

Push up notifikace se dají na webu prezentovat i chytře

Push up notifikace se dají na webu prezentovat i chytře

2.5.2020

Push up notifikace se dají na webu prezentovat i chytře

Push notifikace se staly součástí dnešního světa. Jedná se o krátká oznámení nebo upozornění, jež se používají především v souvislosti s aplikacemi v mobilních telefonech nebo v prostředí sociálních sítí. S notifikacemi se však setkáte také při brouzdání na internetu, kdy zamíříte na online magazíny. Weby využívají notifikace ke stejnému účelu jako mobilní aplikace - chtějí vzbudit v lidech zájem, chtějí zabít jejich neaktivitu a zvýšit povědomí o firmě, službě, e-shopu... Bohužel jen někteří vědí, jak chytře a efektivně notifikace prezentovat na webových stránkách. 

Jelikož si mnozí lidé začínají notifikace vypínat, jelikož přichází takřka neustále a jsou až otravné, je nutné k nim přistupovat chytře. Pojďme si proto prozradit, jak často notifikace rozesílat, případně jak dlouhé mají být a kdy je na ně ideální čas, aby splnili svůj úkol. 

Jak často rozesílat notifikace a kdy? 

Je zpráva, kterou chcete zákazníkovi nebo čtenáři předat, takový trhák, že se to musí dozvědět zrovna nyní? Než začnete rozesílat webové notifikace, přistupujte k nim střízlivě. Zvažte, jestli notifikace přináší relevantní informace, a to z pohledu zákazníka nebo čtenáře, nikoli z vašeho pohledu. 

Notifikace se vyplácí nastavit od pondělí do pátku, kdy by se měly rozesílat během odpoledne. Důvodem toho je fakt, že v této době lidé přichází ze svých zaměstnání a tráví na internetu podstatně více času než během dopoledne. To ostatně prokazují i poslední průzkumy, které říkají, že ve všední den odpoledne roste míra rozkliknutí až o sedmdesát procent. 

Jak notifikace používat chytře?

Notifikace jsou skvělým nástrojem, pakliže víte, jak je používat. Jelikož se jedná o krátká oznámení, která by neměla být zbytečně dlouhá, oznamujte jen to, co je pro zákazníka užitečné, jak již bylo zmíněno. Vhodné je klienta upozornit na zboží v košíku, případně je vhodné posílat i omezené nabídky, které povzbudí zájem klienta. Vhodné je informování o stavu transakce, v případě zpravodajských serverů nebo online magazínů se vyplatí upozorňovat na nový článek z oblíbené sekce.

Zpět na stránku blog