Zdá se, že používáte zastaralý a nepodporovaný prohlížeč Internet Explorer. Některé části webu proto nebudou fungovat stejně jako v moderních prohlížečích Firefox, Chrome, MS Edge

Notifee

Zabýváme se vývojem mobilních aplikací pro Android a iOS

Push notifikace jako záchrana opuštěného košíku

Push notifikace jako záchrana opuštěného košíku

26.12.2020

Push notifikace jako záchrana opuštěného košíku

Pokud jste majitelem internetového obchodu, pak jistě znáte situaci, kdy lidé aktivně nakupují vámi nabízené zboží, respektive hází si ho do košíku rychleji, než stíháte mrknout okem. Jenže pak z ničeho nic e-shop opustí, aniž by si zboží doslova “naházené” v košíku koupili. A vy tak přicházíte o nemalé zisky. V takové chvíli se ptáte, jak máte své potencionální zákazníky na zboží upozornit nebo jak je máte donutit k tomu, aby si zboží v košíku nakonec také koupili. Podle odborníků je poslední záchranou push notifikace

Odborníci se společně se statistikami poměrně shodují v jedné věci, a sice že push notifikace mohou zachránit až patnáct procent opuštěných košíků. Což je skvělé zjištění, když vezmeme v potaz to, že až sedmdesát procent uživatelů nedokončí svou objednávku v internetovém obchodě. 

Push notifikace jako nejefektivnější řešení

Samozřejmě je třeba říct, že existuje vícero způsobů, jak zachránit opuštěné košíky. Ale push notifikace jsou skutečně tou nejefektivnější záchranou. Konkrétně mohou push notifikace zachránit především opuštěné košíky v módním průmyslu a dále také ve světě šperků a bižuterií. Pokud lze navíc uplatnit kupon, pak zákazníci nenechávají košík dlouho opuštěný.

 

Ptáte se, jak nastavit notifikace na opuštěný košík? Existuje celá řada pluginů, skrze které lze notifikace nastavit. Notifikace by však měly být správně sestavené. 

Abyste si zákazníka získali, je zapotřebí ho nejdříve oslovit. V ideálním případě ho oslovte jménem, aby měl pocit, že skutečně promlouváte přímo k němu. Nezapomeňte zapojit emoce. Ty sice ne vždy do notifikací patří, ale v tomto případě se to vyplácí. Je to taková výjimka z pravidla. 

Co se taktéž vyplácí, tak je přidání fotografie k dané notifikaci, aby si zákazník připomněl, jaké zboží vlastně chtěl zakoupit a jak moc se mu líbilo. A ukončení notifikace by se mělo nést ve znamení vyzvání k akci.

Zpět na stránku blog