Notifee

Zabýváme se vývojem mobilních aplikací pro Android a iOS

Investice do marketingu. Co se vyplatí a co už je pasé?

Investice do marketingu. Co se vyplatí a co už je pasé?

28.11.2021

Investice do marketingu. Co se vyplatí a co už je pasé? 

Marketingové odvětví se v dnešní době velmi rychle vyvíjí. Zatímco některé výnosné aktivity z dob minulých již přestávají fungovat, objevují se nové a nové možnosti, jak si získat přízeň svých zákazníků. Co již nedotovat, a na co se naopak zaměřit do budoucna? 

Tyhle kousky dnes nejvíce letí

Přejete si znát, co se v dnešní době nejvíce vyplácí? Jedná se o strategie, které nejvíce umožňují komunikaci se zákazníkem. Ať jsou to webové notifikace, které upoutají ihned pozornost vašeho klienta, nebo třeba vývoj vlastní aplikace pro vaše potřeby, nové marketingové pomůcky se stávají významnou konkurenční záležitostí. Webové notifikace přitom vašim zákazníkům ihned po navštívení vašeho webu komunikují důležitou nabídku nebo slevovou akci, která upoutá jejich pozornost. 

Tuto reklamu již zvažte

Asi jste postupem času pocítili na vlastní kůži, že Facebook v poslední době stále mění podmínky pro komerční používání svých služeb. Tyto reklamní akce již nejsou tak oblíbené a lidé na ně nereagují tolik, jako tomu bývalo v minulosti. Uplynulá léta se tato sociální síť těšila skutečně velké oblibě. Dnes, jak se zdá, se již lidé přemisťují na novější platformy. Proto již zvažujte, zda se vaše cílová skupina stále nachází na Facebooku, nebo zda je již výhodnější tvořit reklamní obsah určený pro Instagram nebo TikTok. 

Renesance osobního setkání

Zatímco nekonečné reklamní spoty zejména v online prostředí se již začínají lidem zajídat, osobní kontakt najednou zažívá renesanci. Pořádat tak reklamní akci je dnes mnohem výhodnější než kdy dřív. Lidé si opět přejí se setkávat s obchodníkem tváří v tvář, nikoliv jen pomocí reklamních akcí na svém mobilním zařízení. Pokud se vám podaří zorganizovat nabídku vašich produktů a služeb u vaší cílové skupiny, zřejmě si získáte trvalé zákazníky. 

Některé marketingové strategie se již přestávají vyplácet. Jiné naopak zažívají skutečný boom a stávají se významnou konkurenční výhodou.

Zpět na stránku blog