Zdá se, že používáte zastaralý a nepodporovaný prohlížeč Internet Explorer. Některé části webu proto nebudou fungovat stejně jako v moderních prohlížečích Firefox, Chrome, MS Edge

Notifee

Zabýváme se vývojem mobilních aplikací pro Android a iOS

Proč jsou push notifikace tak silným osobním prodavačem?

Proč jsou push notifikace tak silným osobním prodavačem?

11.4.2021

Proč jsou push notifikace tak silným osobním prodavačem?

Už jste slyšeli o push notifikacích? Notifikace jsou krátkými oznámeními, které většinou upozorňují zákazníka na zbylé zboží v košíku, na akční ceny nebo výprodeje. Zkrátka mluvíme o takovém skvělém a efektivním prodavači. Ostatně takto je označují i marketingoví specialisté. Ti o notifikacích mluví jako o velice silném osobním prodavači. Víte, proč o něm takto mluví?

V notifikacích se skrývá síla

Pokud mluvíme o notifikacích, hovoříme o opravdu skvělém a velice mocném marketingovém nástroji. Jeho síla spočívá především v personalizaci push zpráv a také v jejich přesném cílení. Jestliže se pohybujete na poli marketingu, pak víte, jak důležité je přesně zacílit jakoukoli marketingovou kampaň, ať už při ní chcete používat jakýkoli marketingový nástroj. 

Notifikace si umí rozdělit uživatele do několika segmentů. Některé můžete posílat pravidelným návštěvníkům a zákazníkům, jiné zase možným potencionálním klientům, kteří u vás zatím nenakoupili nebo kteří na webovou stránku zavítali vůbec poprvé. 

Jak zpřesnit cílení?

Rozhodli jste se používat notifikace ke svému prospěchu? Pak si jistě pokládáte otázku, jak zpřesnit takzvané cílení. Chcete přece oslovit vaši koncovou klientelu a zákazníky, kteří se mohou stát skutečně vašimi klienty. Nemáte zájem oslovovat ty, kteří by vás jenom dlouho sledovali, ale stejně by si nic nekoupili, protože zkrátka nejsou vaší cílovou skupinou a vaše zboží prakticky nepotřebují. 

Zpřesnit cílení notifikací může kupříkladu tak, že k nim přiřadíte takzvané tagy neboli značky. Díky tagům si můžete uživatele rozdělit - třeba na ty, kteří nakupují dětské oblečení, nebo na ty, kteří nakupují oblečení dámské. Toto rozdělení vám pomůže k tomu, aby se notifikace posílaly opravdu uživatelům na míru. Tím zvýšíte pravděpodobnost koupi nebo alespoň pravděpodobnost prokliknutí. 

Díky personalizaci se zvyšuje efektivita zpráv

Takzvaná personalizace je opravdu velice klíčová při vytváření notifikací. Právě personalizace se totiž podílí na efektivitě posílaných push zpráv.

Zpět na stránku blog