31.8.2020
Push notifikace pro iPhone a Androidy
Probudit zájem v zákaznících a zabít jejich neaktivitu. To jsou dva hlavní úkoly push notifikací, které lze vytvořit i pro iPhony či zařízení s operačním systémem Android. Notifikace se dnes mohou rozesílat jak z mobilních aplikací, tak i z webových stránek. Už dávno se nejedná o nástroj, který mohou využívat jenom internetové obchody. Dnes mohou skrze notifikace informovat uživatele i obce, města, případně majitelé blogů a online magazínů.
Co jsou to push notifikace?
Pokud jste se s notifikacemi nikdy dříve nesetkali, nabízí se otázka, o co se jedná. Notifikace jsou krátké zprávy, spíše oznámení nebo upozornění. Zobrazují se buď na ploše počítače, nebo na displeji mobilního telefonu. Je však třeba říct, že se nejedná o e-mail! E-maily jsou často delší a nejsou tak efektivní jako notifikace, které jsou krátké a úderné.
V případě notifikací navíc platí, že je nutné se přihlásit k jejich odběru. To je celkem výhodné, jelikož oznámení budou zasílány jen těm, kteří o ně opravdu stojí a které zajímají.
Jak fungují notifikace v praxi
Notifikace je možné poslat jak z aplikace telefonu, tak je může zaslat i webová stránka. S webovými notifikacemi se poprvé ukázal internetový prohlížeč Google Chrome před pěti lety, od té doby jsou velice využívané. V praxi to vypadá tak, že webový prohlížeč nemusí být ani otevřen, aby se notifikace odeslala.
Notifikace jsou budoucnost
Ptáte se, proč byste měli začít využívat notifikace? Podle řady odborníků z oboru jsou notifikace obrovskou budoucností. Už nyní se ví, že podporují činnost uživatele/klienta/zákazníka, tudíž zvyšují zisky společnosti. Navíc vzbuzují větší důvěryhodnost v podnik, což se vždycky hodí.
Uživatelé notifikace ocení především proto, že díky nim budou neustále v obraze. Budou pravidelně získávat informace o aktuálním dění, a to vždy ve správnou dobu a zavčasu.